Apie pareigybes darbas su klientais

Pagrindinis / Darbas su klientais

Lietuvoje net 16 AUTOAIBĖ parduotuvių įvairiuose miestuose (visas parduotuvių sąrašas

Parduotuvės vadovas
Tai parduotuvės šeimininkas, organizuojantis skyriaus veiklą kaip savo verslą. Tavo užduotis užtikrinti parduotuvės veiklos rezultatus, pasirūpinti savo komandos gerove ir spręsti „ūkinius“ klausimus, apibendrinus, - KURTI VERTĘ darbuotojams ir klientams. 
Parduotuvės vadovo pavaduotojas
Tai didžiulė pagalba parduotuvės šeimininkui. Perimdamas dalį atsakomybės už paskirtus procesus, Tu ruošiesi - ugdai kompetencijas ir įgūdžius - reikalingus būsimam vadovavimui.
Pardavėjas
Pagrindinis žaidėjas parduotuvės veikloje. Tavo užduotis sužinoti kliento poreikį ir profesionaliai pasirūpinti juo, derantis ir ieškant geriausio sprendimo kliento situacijoje.
Salės vadybininkas
Tai aktyvus ir drąsus komandos žaidėjas – parduotuvės vizitinė kortelė. Tavo užduotys pasirūpinti tinkamu asortimento papildymu ir profesionaliu patarimu klientui – padėti susigaudyti gausiame savitarnos salės asortimente, kad klientas įsigytų tai, ko jam iš tikrųjų reikia. 

Tiekėjas
Tai nepakeičiama komandos dalis. Tavo užduotis – tęstinis rūpestis klientu, užtikrinant sklandų tarpininkavimą tarp pardavėjo ir kliento – įsipareigojimo (prekių pristatymas) įgyvendinimą laiku.